Et dedikeret publikum kan skabe en masse værdi for dig og din virksomhed. Hvad nu hvis du kunne skabe værdi sammen med dit publikum, som begge parter får noget ud af? Vel og mærke en værdi, som man kan betale husleje med. Det kan lade sig gøre med creator coins. Her får du en guide […]
Hvad er The Creator Economy?
I USA taler de meget om the creator economy for tiden og med store ord som “internettets nye æra” eller “web 3.0”. Men hvad dækker begrebet over og hvordan hænger det sammen, at der nu er en hel økonomi bagved at skabe indhold? I denne intro-artikel kan du blive klogere på, hvad creator economy er […]
5 spørgsmål, som din marketingleverandør vil elske eller hade dig for.
Måske har du hørt historier om virksomheder, der har brugt mange tusinde kroner på marketing uden at se skyggen af effekt? Måske har du endda selv oplevet at blive fanget i en aftale med et bureau, som var svær at komme ud af? Der findes heldigvis stadig mange hæderlige bureauer og freelancere i markedet, men […]
Hvad er content marketing?
De taler om det i Marketing, i Kommunikation, på bureauerne, blandt søgemaskine- og social media specialister. Men hvad er content marketing i grunden? I dette indlæg får du styr på definitionen af content marketing, historien bag og nogle af de typiske kritikpunkter og misforståelser.
4 eksempler på klassisk content marketing
Det er tid til et lille nostalgitrip. Vi skal kigge på klassisk content marketing. Så frem med smalfilmsapparatet og lad dig inspirere af disse 4 tudsegamle content marketing eksempler. Thi, indholdet var fremstillet med omhu og omtanke i hine tider.
Hvad er lead nurturing og hvad betyder det for din kunderejse?
Hvordan kan du opbygge tillid, så dine potentielle kunder stoler på dig og vil lægge ordren hos dig? Det arbejde kan du sætte i system ved at modne dine leads. Den disciplin kaldes lead nurturing. Her får du et grundigt svar på spørgsmålene: Hvad er lead nurturing? Hvordan passer det i kunderejsen og hvordan sætter […]
Content marketing strategi: Stil 5 spørgsmål, når du skal finde guldet
En god content marketing strategi er som et skattekort. Du ved, hvor du skal styre hen. Du kan forberede dig på de udfordringer der venter. Du kan motivere teamet ved at pege på det store røde kryds. Og alle kan se på skattekortet, hvis de skulle blive i tvivl undervejs. En dokumenteret content marketing strategi […]
Content Inc modellen – sådan bygger du forretning med godt indhold
Content marketing er rigtig stærkt til at skabe efterspørgsel. Og har du et ukendt produkt eller en helt ny virksomhed er efterspørgsel afgørende for, om du får succes eller fejler. At bygge et publikum før eller mens du bygger et produkt, er den nye måde at være iværksætter på. Det handler content inc modellen om […]