Content Marketing DK

content marketing viden, ressourcer og konsulenthjælp - på dansk

  • Om
  • Strategi
  • Workshop
  • Foredrag
  • Blog
  • Kontakt

4 ting Schøtministeriet kan lære dig om content marketing

28. juli 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

4 ting Schøtministeriet kan lære dig om content marketing

Kender du Schøtministeriet på Facebook? Den danske stand-up-komiker Michael Schøt parodierer hver uge statsministerens nytårstale og kommenterer på politiske temaer i et meget direkte sprog. Et meget populært modsvar til politikerleden, men faktisk også et skoleeksempel på content marketing. Derfor er Schøtministeriet med som case i 3. udgave af Content Marketing Bogen. Her og nu […]

Filed Under: Inspiration

Paid, owned og earned media – hvor bor indholdet?

23. juni 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

Paid, owned og earned media – hvor bor indholdet?

Hvor skal indholdet bo? Dit indhold kan enten bo til leje eller på en kanal, du selv ejer. Valget af kanal har stor betydning for, om du får den ønskede effekt med content marketing. Modellen for paid, owned og earned media er blevet udvidet med rented media. Den model er nyttig, når du skal planlægge, […]

Filed Under: Content marketing basics

Opskriften på en marketing business case: Tilsæt gode historier, humor og et fadølsanker på LinkedIn

26. maj 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

Opskriften på en marketing business case: Tilsæt gode historier, humor og et fadølsanker på LinkedIn

Godt indhold er en vigtig ingrediens, når du skal brygge en marketing business case. Sådan en er ofte nødvendig for at få lov til at investere i nye marketing tiltag – såsom content marketing. Her kan du læse om, hvordan konsulenthuset messbar har positioneret sig ved at målrette indhold til specifikke målgrupper med en trykt […]

Filed Under: Inspiration

Hvad er content marketing?

25. maj 2020 by Joakim Ditlev 3 Comments

Hvad er content marketing?

De taler om det i Marketing, i Kommunikation, på bureauerne, blandt søgemaskine- og social media specialister. Men hvad er content marketing i grunden? I dette indlæg får du styr på definitionen af content marketing, historien bag og nogle af de typiske kritikpunkter og misforståelser.

Filed Under: Content marketing basics Tagged With: content marketing, indholdstyper, kanaler, markedsføring

Køb et medie. Genvejen til succes med content marketing

29. april 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

Køb et medie. Genvejen til succes med content marketing

Du er sent ude og skal i gang med content marketing. Du har ikke tålmodighed til at bygge et medie op fra bunden og vente adskillige måneder på resultater. Så hvad gør du? Du kunne gøre som flere amerikanske virksomheder. De køber et eksisterende medie og skyder en genvej til en masse indhold, et loyalt […]

Filed Under: Distribuere indhold

Hvorfor webinarer er som pulverkaffe, og hvad du kan gøre i stedet

25. marts 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

Hvorfor webinarer er som pulverkaffe, og hvad du kan gøre i stedet

“Åh nej, ikke endnu et indlæg med tips til, hvad jeg skal stille op med marketing under coronakrisen. Mit feed og min indbakke vælter med tips og gratis webinarer – var mit marketingarbejde ikke forvirrende nok før, så er det skisme blevet det nu.” Har du det lidt sådan her? Godt, så er vi mindst […]

Filed Under: Debat

Owned media. Din guide til cookiefri marketing

25. februar 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

Owned media. Din guide til cookiefri marketing

Fylder owned media nok i dit marketing mix? Det vil være et godt tidspunkt at justere, for med de nyeste cookie-anbefalinger bliver det sværere at lave målrettet marketing via betalte kanaler. Her får du et overblik over, hvilke begrænsninger anbefalingerne fører med sig OG et bud på, hvordan du på god, gammeldaws content marketing-manér kan […]

Filed Under: Distribuere indhold

6 nyttige content marketing værktøjer

20. januar 2020 by Joakim Ditlev Leave a Comment

6 nyttige content marketing værktøjer

Hvordan ser kassen med content marketing værktøjer ud i 2020? Den er sandsynligvis fyldt med nyttige online tools, der hjælper med at planlægge, distribuere og måle effekten af din content marketing indsats. Jeg har afprøvet og samlet en række content marketing værktøjer, der gør dit arbejde mere effektivt og som er i en overskuelig prisklasse.

Filed Under: Effektiv content marketing

« Previous Page
Next Page »

Søg på bloggen

Temaer

  • Content marketing basics (49)
  • Debat (24)
  • Distribuere indhold (23)
  • Effektiv content marketing (22)
  • Inspiration (40)
  • Nyheder og events (21)
  • Strategi (26)

Seneste Indlæg

  • 10 tips til at genbruge indhold, så det lever længere og gør dit publikum gladere
  • Hvad er et content map og hvordan bruger du det til at hjælpe kunden helt i mål?
  • Valg af marketingkanal: Mere Fortnite – mindre Trump
  • De 10 bedste content marketing bøger nogensinde
  • Sådan løfter du kvaliteten af dit indhold på 10 minutter

Content Marketing Bogen

Læs mere

  • Content Marketing Strategi
  • Marketing Automation
  • Kunderejser
  • Content Marketing SEO

Content Marketing DK ApS
v/ Joakim Ditlev

Langevænget 7
5500 Middelfart
M: 6160 1164
hej@contentmarketing.dk

CVR: 3764 6342

Privatlivspolitik

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter