Skandinaviens største content marketing konference er netop overstået. 240 gæster havde sat en dag eller to af til at blive inspireret, høre nye cases og ikke mindst blive skarpere på distribution og effektmåling. Deres udsendte rapporter melder om højtryk fra content marketing fronten med en smule varm luft og let skydække. Her får du stemninger og højdepunkter fra dagene.
Clever Content har udviklet sig til at blive Skandinaviens største konference på området. I år var der sat hele to dage af – tirsdagen var helliget strategi, mens onsdag handlede om distribution og effektmåling. Dertil var der krydret med mange – primært danske – cases.
Højtryk med mindre varm luft til Clever Content 2016
Jeg var med som deltager og oplevede et stærkt talerfelt, som med få undtagelser blev taget vel imod af publikum. I modsætning til tidligere års konferencer, hvor content marketing først skulle forstås og forklares, var der langt mere fokus på resultater, brug af data og distribution af indhold. Et tegn på mindre varm luft og mere realisme, hvilket bestemt er sundt.
Her får du højdepunkter og indtryk fra dagene:
Med ganske få undtagelser, var det virkelige interessante talere og et velorganiseret arrangement. Noget som du synes, der mangler blandt højdepunkterne? Så sig gerne til.