Content Marketing DK

content marketing viden, ressourcer og konsulenthjælp - på dansk

  • Om
  • Strategi
  • Workshop
  • Foredrag
  • Blog
  • Kontakt

Højtryk og let skydække til Clever Content 2016

6. april 2016 by Joakim Ditlev Leave a Comment

Skandinaviens største content marketing konference er netop overstået. 240 gæster havde sat en dag eller to af til at blive inspireret, høre nye cases og ikke mindst blive skarpere på distribution og effektmåling. Deres udsendte rapporter melder om højtryk fra content marketing fronten med en smule varm luft og let skydække. Her får du stemninger og højdepunkter fra dagene.

Clever Content har udviklet sig til at blive Skandinaviens største konference på området. I år var der sat hele to dage af – tirsdagen var helliget strategi, mens onsdag handlede om distribution og effektmåling. Dertil var der krydret med mange – primært danske – cases.

Højtryk med mindre varm luft til Clever Content 2016

Jeg var med som deltager og oplevede et stærkt talerfelt, som med få undtagelser blev taget vel imod af publikum. I modsætning til tidligere års konferencer, hvor content marketing først skulle forstås og forklares, var der langt mere fokus på resultater, brug af data og distribution af indhold. Et tegn på mindre varm luft og mere realisme, hvilket bestemt er sundt.

Her får du højdepunkter og indtryk fra dagene:

Med ganske få undtagelser, var det virkelige interessante talere og et velorganiseret arrangement. Noget som du synes, der mangler blandt højdepunkterne? Så sig gerne til.

Kunne du lide indlægget? Del meget gerne med dit netværk.
Twitter0
Facebook1
LinkedIn1

Filed Under: Nyheder og events

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Søg på bloggen

Temaer

  • Content marketing basics (49)
  • Debat (24)
  • Distribuere indhold (23)
  • Effektiv content marketing (23)
  • Inspiration (40)
  • Nyheder og events (22)
  • Strategi (26)

Seneste Indlæg

  • Hvad er forskellen på målgrupper og publikum?
  • Sådan får du en strømlinet sales funnel ved hjælp af indhold
  • Du. Skal. Eksperimentere. Erfaringer efter 10 år med content marketing.
  • 10 tips til at genbruge indhold, så det lever længere og gør dit publikum gladere
  • Hvad er et content map og hvordan bruger du det til at hjælpe kunden helt i mål?

Content Marketing Bogen

Læs mere

  • Content Marketing Strategi
  • Marketing Automation
  • Kunderejser
  • Content Marketing SEO

Content Marketing DK ApS
v/ Joakim Ditlev

Langevænget 7
5500 Middelfart
M: 6160 1164
hej@contentmarketing.dk

CVR: 3764 6342

Privatlivspolitik

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter