Content Marketing DK

content marketing viden, ressourcer og konsulenthjælp - på dansk

  • Om
  • Strategi
  • Workshop
  • Foredrag
  • Blog
  • Kontakt

Ny e-bog med 5 brugbare taktikker til content marketing

9. oktober 2015 by Joakim Ditlev Leave a Comment

I dag lancerer Content Marketing DK e-bogen ”5 Content Marketing Taktikker”. I den får du en letlæst guide til at vælge den taktik, der bedst støtter op om forretningen, så du kan komme i gang med content marketing uden at spendere en formue.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil i gang med content marketing, men chefen ikke er overbevist?
Hvordan kan jeg vise, at tiden og pengene brugt på indhold er med til at give kunder i butikken?

Disse to spørgsmål er jeg ofte blevet stillet. Mange danske marketers og kommunikationsfolk har indset, at det ikke nytter at tale om sig selv og lire salgsbudskaber af. Der vil være stort potentiale i at uddanne eller underholde målgruppen ved at publicere indhold på modtagerens præmisser.

Men de rammer ofte muren, når idéen skal sælges ind til chefen. Specielt i de organisationer, hvor marketing bliver set som en omkostning: Kan det ikke måles, har det ingen værdi.

5 afprøvede taktikker med cases

E-bog med taktikker til content marketingHvis du kan genkende det billede, skulle du tage at kigge nærmere på e-bogen “5 Content Marketing Taktikker”, som Content Marketing DK lancerer i dag.

I den får du 5 detaljerede forslag til afprøvede taktikker, som du kan afprøve i din virksomhed. Alle er udvalgt, så du kan komme i gang på et budget på under kr. 50.000,- og du bliver vejledt i, hvordan du måler effekten. På den måde kan du påvise en effekt i løbet af 4-8 måneder og vise, at content marketing virker – forudsat at dit indhold er godt, naturligvis.

Hver af de 5 taktikker er fulgt op med en case fra virksomheder, som har gjort brug af taktikken. Du får desuden en masse værktøjer og gode tips til at komme i gang.

5 Content Marketing Taktikker er udgivet som e-bog i PDF.

Strategien kommer senere

Men hør engang! Plejer Joakim ikke at sige, at det er vigtigt med en strategi?

Jo, det er bestemt vigtigt at få udarbejdet en content marketing strategi. Men det kræver, at du kan få lov at arbejde med indhold. Tanken bag ”5 Content Marketing Taktikker” er, at give dig tips til at komme hurtigt i gang. Få klasket noget spaghetti på væggen og se, hvad der bliver hængende. Strategien kommer ind, når andre i organisationen kan se, at det virker. Men først skal du arbejde det ind ved at prøve en taktik eller to af.

Har du allerede købt bogen, så del endelig løs af dine kommentarer – vil også gerne høre, hvis du har gjort erfaringer med nogle af de nævnte content marketing taktikker. Skriv på dit foretrukne sociale medie og tag med #5taktikker eller skriv en kommentar nedenfor.

Opdatering marts 2019: 5 Content Marketing Taktikker kan du nu få gratis mod at tilmelde dig mit nyhedsbrev. Klik på popup’en eller tilmeld fra forsiden af websitet.

Kunne du lide indlægget? Del meget gerne med dit netværk.
Twitter0
Facebook1
LinkedIn4

Filed Under: Nyheder og events

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Søg på bloggen

Temaer

  • Content marketing basics (49)
  • Debat (24)
  • Distribuere indhold (23)
  • Effektiv content marketing (22)
  • Inspiration (40)
  • Nyheder og events (21)
  • Strategi (26)

Seneste Indlæg

  • 10 tips til at genbruge indhold, så det lever længere og gør dit publikum gladere
  • Hvad er et content map og hvordan bruger du det til at hjælpe kunden helt i mål?
  • Valg af marketingkanal: Mere Fortnite – mindre Trump
  • De 10 bedste content marketing bøger nogensinde
  • Sådan løfter du kvaliteten af dit indhold på 10 minutter

Content Marketing Bogen

Læs mere

  • Content Marketing Strategi
  • Marketing Automation
  • Kunderejser
  • Content Marketing SEO

Content Marketing DK ApS
v/ Joakim Ditlev

Langevænget 7
5500 Middelfart
M: 6160 1164
hej@contentmarketing.dk

CVR: 3764 6342

Privatlivspolitik

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter