Content Marketing DK

content marketing viden, ressourcer og konsulenthjælp - på dansk

  • Om
  • Strategi
  • Workshop
  • Foredrag
  • Blog
  • Kontakt

Endelig: Første titel på dansk om content marketing er ude nu

23. juni 2014 by Joakim Ditlev 2 Comments

I den første danske bog om content marketing nogensinde, deler en række virksomheder deres erfaringer, tips og metoder til god content marketing. Derudover får du det teoretiske grundlag og en angrebsplan, så du selv kan komme i gang med at lave god content marketing. Alt sammen i Content Marketing Bogen.

Dette blogindlæg er ikke uden stolthed mellem linjerne. For med mere end 8 måneders fokuseret arbejde og over 25 interviews er Content Marketing Bogen nu klar. Bogen er en grundbog, der giver dig den teoretiske forståelse for, hvorfor content marketing vil give din virksomhed værdi.

Samtidig får du værktøjer til at komme i gang – både med at producere godt indhold, men også at skabe de forandringer i din organisation, som er nødvendige for at drive content marketing.

Spækket med danske cases

Content Marketing Bogen i vindueskarmenEr der en ting, der er værd at tage ved lære af, så er det cases. For en ting er hvad lærebøgerne siger du skal gøre, noget andet er hvordan content marketing bliver ført ud i praksis. Og som den internationale content marketing ekspert Andrew Davis skriver i forordet, så er danske virksomheder langt fremme med content marketing. Den del af bogen kan du læse her – helt gratis.

I bogen går Signe Damgaard Jepsen og jeg i dybden med disse danske virksomheder, som har grebet content marketing an på hver deres måde:

  • Columbus
  • CLC bio
  • Responsible Procurement Excellence
  • Dansk Supermarked
  • Jyske Bank
  • Aarstiderne
  • Unisport

Virksomhederne går i gang – og bliver klogere

Nogle af dem har en fuldblods content marketing strategi. Andre er først ved at arbejde det ind i et hjørne af organisationen. Fælles for alle virksomhederne er, at de er kommet i gang og er blevet klogere og dygtigere. De har haft en vision og et mål om at komme tættere på deres kunder ved hjælp af godt indhold, men de har også justeret planen efterhånden, som erfaringerne har vist dem den rette vej at gå.

Du kan købe Content Marketing Bogen for 249 kr. (ex fragt) eller som ebog for 149 kr.

Har du allerede købt bogen, så del endelig løs af dine kommentarer eller dine egne erfaringer med content marketing. Skriv på dit favorit sociale medie og tag med #cmbogen eller skriv en kommentar her.

Kunne du lide indlægget? Del meget gerne med dit netværk.
Twitter0
Facebook0
LinkedIn0

Filed Under: Nyheder og events

Comments

  1. Lisa Ingemann says

    24. juni 2014 at 08:06

    Tillykke med bogen, Joakim! Den ligger ved siden af mig her på Seismonaut-kontoret, og jeg har allerede snust lidt til den. Jeg glæder mig til at sætte mig ned med en kop kaffe og læse den 🙂

    Svar
    • Joakim Ditlev says

      24. juni 2014 at 19:15

      Mange tak, Lisa! Ja, bogen har osse et drys Seismonaut over sig – håber du synes om den.

      Svar

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Søg på bloggen

Temaer

  • Content marketing basics (44)
  • Debat (20)
  • Distribuere indhold (19)
  • Effektiv content marketing (24)
  • Inspiration (31)
  • Nyheder og events (21)
  • Strategi (16)

Seneste Indlæg

  • Content marketing og SEO: 3 ting du skal stille skarpt på i 2022
  • Snart skal du udskifte Google Analytics – tænk over disse ting først!
  • 3 skarpe content marketing startups du skal kende
  • Derfor har du brug for en kernefortælling
  • Derfor har timingen til content marketing aldrig været bedre end nu

Content Marketing Bogen

Læs mere

  • Content Marketing Strategi
  • Marketing Automation
  • Kunderejser
  • Content Marketing SEO

Content Marketing DK ApS
v/ Joakim Ditlev

Langevænget 7
5500 Middelfart
M: 6160 1164
hej@contentmarketing.dk

CVR: 3764 6342

Privatlivspolitik

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter